9 Ağustos 2011 Salı

B.ADA



 Haftaiçi sakin olur ümidiyle yola çıktım ama acayip kalabalıktı vapur ve ada. Yanlız gidiyorsanız  ve sizin de konuşup gürültü yapacak bi arkadaşınız yoksa yanınızda, mutlaka kulak tıkayıcı, walkman, cd çalar, ipod vs.. bişey alın yanınıza zira gürültüden kendi iç sesinizi duyamıyorken kitap okumak imkansız!! Mesela benim önümde bağıra çağıra sessiz! sinema oynayan 12 kişilik bir arap turist grubu vardı..


vapurda inene kadar uyuyan çocuk

 sebze soyacağı ve limon sıkacağı satıcıları..



 kınalıada

..

ben ilk kez gördüm, meğer senelerdir böyle takılan bi amcaymış ve çok kişi biliyormuş..

sırasıyla Burgazada ve Heybeliada


vee 1.5 saat sonunda Büyükada..

 ada martısı
 ada Egemen i..


zakkumun bu rengi!!


                                ada atı


                                 kıpkıp

                                                                 aç ve meraklı!

küsmüş ada kargaları


egemen bey



atların hepsi çok kilo vermiş sezon açılınca..

 minti                      
 hanım
vapur muhabbeti..

takipçi martı



özetle, adada yaşanır diyorum, ama en keyiflisi kışın..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder